Voor wie is jouw product of dienst?

Vroeger tijdens handenarbeid op de basisschool stond er midden op tafel een bak met scharen. In deze bak zaten altijd twee soorten scharen. Scharen met een groen en met een rood lintje. De scharen met een groen lintje waren speciaal voor de rechtshandigen en de scharen met een rood lintje waren voor de linkshandige kinderen.

Jouw product of dienst is ook niet voor iedereen. Ben je hier goed bewust van. Kies heel bewust welke producten en diensten voor wie zijn. Nederlands bekendste sales expert Jos Burgers heeft een mooie uitspraak hierover: je moet kiezen om gekozen te worden!

Kiezen doet pijn. Je moet helder voor ogen hebben wie wél en wie niét bij je doelgroep hoort. Dat vraagt om kraakheldere keuzes. Voor wie produceer jij?

Ronnie couwenberg

Ronnie Couwenberg is Pitch Trainer/Coach voor ondernemers, voetbalcoaches en prestatieteams die willen winnen. Hij ontwikkelde hiervoor de ‘Pitchen om te Winnen’ methode. Een unieke aanpak die zich focust op het vinden van duidelijkheid, het creëren van emotionele connectie en het overtuigend overbrengen van je boodschap.

Download De Pitch-kaart

Winnend pitchen begint met het vinden van duidelijkheid
Contact
©2024 Ronnie Couwenberg - All Rights Reserved
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram